برنامه‌های موزه کودکی ایرانک پنج‌شنبه ۷ و جمعه ۸ آذر

برنامه‌های موزه کودکی ایرانک پنج‌شنبه ۷ و جمعه ۸ آذر

تور موزه‌گردی آخر هفته ویژه کودکان

 روزهای پنج‌شنبه و جمعه فرصت خوبی است تا خانواده‌ها موزه را با هم ببینند و در فعالیت‌های آن مشارکت کنند.

موزه در هر دو روز از ساعت ۱۰ صبح آغاز به کار می‌کند. ساعت ۱۰.۳۰ یک تور موزه گردی با راهنمایی بز کهن‌سال قصه آسوریک داریم که کودکان را با بخش‌های مختلف تاریخ کودکی آشنا می‌کند. بزی قصه آسوریک در این تور دوساعته گاه می‌ایستد و کودکان شما را دعوت می‌کند که در برخی فعالیت‌ها شرکت کنند.

 روز پنج‌شنبه صبح

ساعت ۱۰.۳۰ بزی تور را آغاز می‌کند. ساعت ۱۱ بزی کودکان را به زیست‌بوم خود، کنار رود فرات می‌برد تا قصه او را بشنوند و ساختن نخستین انیمیشن جهان را خود تجربه کنند. ساعت ۱۲ بزی کودکان را به شنیدن قصه‌های شاهنامه و ساختن برخی شخصیت‌های آن دعوت می‌کند.

روز پنج‌شنبه بعدازظهر

تور موزه گردی بعدازظهر بزی از ساعت ۳ آغاز می‌شود. ساعت ۳.۳۰ بزی کودکان را به زیست‌بوم خود، کنار رود فرات می‌برد تا قصه او را بشنوند و ساختن نخستین انیمیشن جهان را خود تجربه کنند. ساعت ۴.۳۰ بزی کودکان را به کارگاه ساخت انیمیشن با خمیر بر اساس کتاب مرغ سرخ پاکوتاه می‌سپارد. سپس ساعت ۵.۳۰ بزی کودکان را به گذر لوطی می‌برد تا بازی با اسباب‌بازی‌های سنتی را تجربه کنند. ساعت ۶ بزی کودکان را به اتاق نمایش می‌برد تا نمایش سایه مهمان‌های ناخوانده را ببینند.

برنامه‌های موزه کودکی ایرانک پنج‌شنبه ۷ و جمعه ۸ آذر

 جمعه صبح

 موزه از ساعت ۱۰ صبح آغاز به کار می‌کند. ساعت ۱۰.۳۰ تور موزه گردی بزی آغاز می‌شود. ساعت ۱۱ بزی کودکان را به زیست‌بوم خود، کنار رود فرات می‌برد تا قصه او را بشنوند و ساختن نخستین انیمیشن جهان را تجربه کنند. ساعت ۱۲ بزی کودکان را به کارگاه نمایش می‌برد تا کودکان عزیز شما نمایش عروسکی دزده و مرغ فلفلی را تماشا کنند.

 در فاصله دو تور بزی ساعت ۲ بعدازظهر برای کودکان ۵ سال به بالا کارگاه آموزش ساز زنبورک را داریم تا کودکان و نوجوانان با شیوه نواختن زنبورک آشنا شوند.

جمعه بعدازظهر

تور موزه گردی بعدازظهر بزی از ساعت ۳ آغاز می‌شود. ساعت ۳.۳۰ بزی کودکان را به زیست‌بوم خود، کنار رود فرات می‌برد تا قصه او را بشنوند و ساختن نخستین انیمیشن جهان را خود تجربه کنند. ساعت ۴.۳۰ بزی کودکان را به کارگاه ساخت مجسمه با خمیر بر اساس کتاب مرغ سرخ پاکوتاه می‌سپارد. سپس ساعت ۵.۳۰ بزی کودکان را به گذرگاه لوطی می‌برد تا بازی با اسباب‌بازی‌های سنتی را تجربه کنند. ساعت ۶ بزی کودکان را به اتاق نمایش می‌برد تا نمایش عروسکی دزده و مرغ فلفلی را ببینند.

کارگاه آموزش ساز زنبورک

Sport media | Air Jordan Release Dates 2020

راهنما