مجموعه 10 صفحه بازی با چهار مهره پلاستیکی رنگی و یک تاس. تعداد خانه هایی که هر مهره می تواند پشت سر بگذارد توسط تاس مشخص می شود و گاه فلش ها و دستورات نوشته شده در برخی خانه ها جهت حرکت را مشخص خواهند کرد. صفحه ها عبارتند از:
شماره 1: رگاتا با چهار مسیر حرکت برای بازیکنان؛
شماره 2: بازی کشورها، در هر خانه نام یک کشور نوشته شده است و بازیکنان در یک مسیر حرکت می کنند، فلش ها مسیر جابجایی مهره خا را مشخص می کنند؛
شماره 3-4-5: بازی سگ دوانی، حاکم بازی، ژتون و مهره، بازیکنان روی سک مسیر حرکت می کنند و در 7 خانه دستوراتی برای حرکت بازیکنانی که مهره هایشان در آن خانه فرود آید دارد؛
شماره 6: مسابقات اتومبیل رانی با چهار مسیر حرکت در جهت حرکت عقربه های ساعت؛
شماره 7: شکار حیوانات با تصاویری از خرگوش، سنجاب، روباه، گوزن و خرس؛
شماره 8: میدان اسب دوانی با تصویری از یک مزرعه و یک مسیر برای حرکت بازیکنان. در 13 خانه دستوراتی برای حرکت بازیکنانی که مهره هایشان در آن خانه فرود آید نوشته شده است؛
شماره 9: گنجینه با تصویری از یک مزرعه و چهار مسیر برای چهار بازیکن؛ در هر مسیر در 5 خانه دستوراتی برای حرکت بازیکنانی که مهره هایشان در آن خانه فرود آید نوشته شده است؛
شماره 11:اسکی بازی با تصویری از یک مسیر اسکی بازی، همه بازیکنان روی یک مسیر حرکت می کنند و در 3 خانه دستوراتی برای حرکت بازیکنانی که مهره هایشان در آن خانه فرود آید نوشته شده است؛
دو عدد کارت با شماره 12 وجود دارد: شماره 12مارپیچ با یک مسیر برای بازی چهار بازیکن؛ شماره 12مخفیگاه با یک مسیر برای بازی و چهار نقطه برای شروع بازی چهار بازیکن که در جهت عقربه های ساعت حرکت می کنند. فلش ها مسیر حرکت را مشخص می کنند