قانون بودجه اصلاحی سال ۱۳۵۲ و بودجه سال ۱۳۵۳ کل کشور - ماده واحده

عنوانقانون بودجه اصلاحی سال ۱۳۵۲ و بودجه سال ۱۳۵۳ کل کشور - ماده واحده
گونهحقوق کودک
سال تولد۱۳۵۲
تاریخ نشر

۰۷/۱۱/۱۳۵۲

موضوعحقوق کودک, قانون بودجه
منابع

مجلس شوراي ملي

متن کامل

لف - ماده واحده قانون سال ۱۳۵۲ کل کشور به شرح زیر اصلاح می شود:
بودجه سال ۱۳۵۲ کل کشور از حیث درآمدها و سایر منابع تامین اعتبار بالغ بر هشتصد و بیست و چهار میلیارد و چهارصد و هفده میلیون و ششصد و شانزده هزار (۸۲۴۴۱۷۶۱۶۰۰۰) ریال و از حیث هزینه و سایر پرداختها بالغ بر هشتصد و بیست و چهار میلیارد و چهارصد هفده میلیون و ششصد و شانزده هزار (۸۲۴۴۱۷۶۱۶۰۰۰) ریال می باشد.
بودجه عمومی دولت که از لحاظ درآمدها و سایر منابع تامین اعتبار بالغ بر پانصد و نود و هشت میلیارد و هشتصد و بیست و چهار میلیون و هشتصد و دوازده هزار (۵۹۸۸۲۴۸۱۲۰۰۰) ریال و از حیث هزینه ها و سایر پرداختها بالغ بر پانصد و نود و هشت میلیارد و هشتصد و بیست و چهار میلیون و هشتصد و دوازده هزار (۵۹۸۸۲۴۸۱۲۰۰۰) ریال و به شرح زیر است :
۱ - درآمد عمومی سایر منابع تامین اعتبار بالغ بر پانصد و هشتاد میلیارد و چهار صد و شش میلیون و پانصد و نوزده هزار (۵۸۰۴۰۶۵۱۹۰۰۰) ریال و هزینه ها و سایر پرداختها از آن محل بالغ بر پانصد و هشتاد میلیارد و چهار صد و شش میلیون و پانصد و نوزده هزار (۵۸۰۴۰۶۵۱۹۰۰۰) ریال .
۲ - درآمد اختصاصی وزارتخانه ها و موسسات دولتی بالغ بر هجده میلیارد و چهارصد و هجده میلیون و دویست و نود و سه هزار(۱۸۴۱۸۲۹۳۰۰۰) ریال و هزینه ها و سایر پرداختها از آن محل بالغ بر هجده میلیارد و چهارصد و هجده میلیون و دویست و نود و سه هزار(۱۸۴۱۸۲۹۳۰۰۰) ریال .
ب - بودجه سال ۱۳۵۳ کل کشور از حیث درآمد و سایر منابع تامین اعتبار بالغ بر یک هزار و هشتاد و شش میلیارد و سیصد و هفتاد میلیون و یکصد و پانزده هزار (۱۰۸۶۳۷۰۱۱۵۰۰۰) ریال و از حیث هزینه ها و سایر پرداختها بالغ بر یک هزار و هشتاد و شش میلیارد و سیصد و هفتاد میلیون و یکصد و پانزده هزار (۱۰۸۶۳۷۰۱۱۵۰۰۰) ریال می باشد.
بودجه عمومی دولت از لحاظ درآمد و سایر منابع تامین اعتبار بالغ بر هشتصد و پنج میلیارد و دویست و چهل و هفت میلیون و دویست و شصت و شش هزار (۸۰۵۲۴۷۲۶۶۰۰۰) ریال و از حیث هزینه ها و سایر پرداختها بالغ بر هشتصد و پنج میلیارد و دویست و چهل و هفت میلیون و دویست و شصت و شش هزار (۸۰۵۲۴۷۲۶۶۰۰۰) ریال و به شرح زیر است :
۱ - درآمد عمومی سایر منابع تامین اعتبار بالغ بر هفتصد و هشتاد و دو میلیارد و پانصد و شانزده میلیون و هفتصد و پنج هزار (۷۸۲۵۱۶۷۰۵۰۰۰) ریال و هزینه ها و سایر پرداختها از آن محل بالغ بر هفتصد و هشتاد و دو میلیارد و پانصد و شانزده میلیون و هفتصد و پنج هزار (۷۸۲۵۱۶۷۰۵۰۰۰) ریال .
۲ - درآمد اختصاصی وزارتخانه ها و موسسات دولتی بالغ بر بیست و دو میلیارد و هفتصد و سی میلیون و پانصد و شصت و یک هزار(۲۲۷۳۰۵۶۱۰۰۰) ریال و هزینه و سایر پرداختها از آن محل بالغ بر بیست و دو میلیارد و هفتصد و سی میلیون و پانصد و شصت و یک هزار(۲۲۷۳۰۵۶۱۰۰۰) ریال .
درآمدهای عمومی و سایر منابع تامین اعتبار منظور در قسمت یک بند الف و قسمت یک بند ب این ماده تصویب و به دولت اجازه داده می شود که درآمدها و سایر منابع تامین اعتبار منظور در قسمت سوم این قانون را در سال ۱۳۵۲ و سال ۱۳۵۳ وصول و هزینه های وزارتخانه ها و موسسات دولتی و همچنین کمک ها و اعانات و سایر اعتباراتی را که در جدول قسمتهای چهارم و پنجم این قانون منظور شده است در حدود وصولی درآمدها و سایر منابع تامین اعتبار در هر سال و بر اساس تخصیص اعتبار تعهد و با رعایت قوانین و مقررات مربوط و تبصره های این قانون در سال ۱۳۵۲ و سال ۱۳۵۳ پرداخت نماید.
بودجه شرکتهای دولتی و موسسات انتفاعی وابسته به دولت و سایر موسسات منظور در قسمتهای نهم و دهم این قانون طبق قوانین و مقررات و اساسنامه های مربوط قابل اجرا خواهد بود.
بودجه آن دسته از موسسات انتفاعی وابسته به دولت که در هر یک از سالهای ۱۳۵۲ و ۱۳۵۳ به صورت موسسه دولتی درآیند برای مدت باقیمانده همان سال پس از تصویب کمیسیون بودجه مجلس شورای ملی قابل اجرا خواهد بود. تبصره های ۱۳۵۲ :Sports brands | Women's Nike Air Force 1 Shadow trainers - Latest Releases , Ietp