تصمیم قانونی دائر به ابراز رای اعتماد به دولت جناب آقای شاهپور بختیار نخست وزیر -

عنوانتصمیم قانونی دائر به ابراز رای اعتماد به دولت جناب آقای شاهپور بختیار نخست وزیر -
گونهحقوق کودک
سال تولد۱۳۵۷
تاریخ نشر

۲۷/۱۰/۱۳۵۷

موضوعتصمیم قانونی دائر به ابراز رای اعتماد به دولت, حقوق کودک
منابع

مجلس شوراي ملي

متن کامل

برنامه دولت در امور آموزش و پرورش
۱ - به منظور حصول اطمینان از تربیت اخلاقی و معنوی و دینی فرزندان کشور، کلیه امور آموزشی زیر نظر وزارت آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت .
۲ - کمیته ملی پیکار با بیسوادی جزو وزارت آموزش و پرورش قرار می گیرد.
۳ - به منظور بررسی و نظارت برنامه های آموزشی کشور و تطبیق آنها با خواستها و منافع ملت ایران و دین مبین اسلام در سازمان شورای عالی آموزش و پرورش تجدید نظر خواهد شد و شورا مرکب خواهد بود:
نمایندگان علمای اعلام
نمایندگان آموزگاران
نمایندگان دبیران
نمایندگان استادان دانشگاهها
۴ - نظر به اینکه فرهنگ ملی ما که بر مبنای دین مبین اسلام است در گذشته مورد مسامحه قرار گرفته برای جبران آن اقدامات لازم به عمل خواهد آمد.
۵ - نظر به اهمیت نقش معلم در آموزش کشور و تقویت مبانی ملی توجه مخصوص به برنامه تربیت معلم معطوف خواهد گردید و به امور رفاهی معلمان توجه خاص مبذول خواهد شد.
۶ - با توجه به این که برنامه ها و نیز شاخه های تحصیلی متوسطه در سالهای اخیر با بررسی دقیق صورت نگرفته و با عجله تنظیم شده است برای رفع مشکلات حاصله با استفاده از همکاری و نظارت انجمنهای معلمان بررسی و تجدید نظر به عمل خواهد آمد.
۷ - به منظور رفع نقائص کتابهای درسی و متناسب ساختن آنها از نظر کمی و کیفی با استعداد و فرصت یادگیری دانش آموزان ، با همکاری انجمنهای دبیران برای تجدید نظر در آنها و تالیف کتابهای جدید اقدام خواهد شد.
۸ - برنامه ریزی و اجرای آموزش فنی و حرفه ای در سطوح مختلف در کلیه تخصصهای مورد نیاز صنعت و کشاورزی در سطح کشور.Best jordan Sneakers | Air Jordan Release Dates 2021 + 2022 Updated , Ietp